I Expansion III: Last Stand får du oppleve mørkesonen på en ny måte – i en ny modus med opptil 16 spillere. Samarbeid om å erobre og forsvare taktiske posisjoner. Her finner du også en ny kamptype, kalt "Stolen Signal", nytt utstyr, nye våpen og mer!