TOM CLANCY'S THE DIVISION – HAZMAT-PAKKE
I denne eksklusive innholdspakken finner du en spesialversjon av P416-automatgeværet, et unikt utseende til agenten din, og en Go-Bag som gir deg økt motstand mot Exotic Damage.