Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands: Narco Road
Infiltrer en gjeng smuglere. Delta i de helsprø løpene og utfordringene deres for å oppnå tillit hos den beryktede lederen deres, og knus dem fra innsiden. – Oppdag nye og ikoniske steder, møt nye sjefer og reis i villmarken i nye og eksklusive kjøretøyer.