Skaff deg den Unidad-inspirerte pakken! Dominer fiendene dine med et eksklusivt Unidad-antrekk. Angrip Unidad-leirer kledd som en av dem! Du låser også opp et unikt Unidad LMG-våpen som er tilpasset Unidads farge og utstyrt med et russisk Red Dot Scope og større magasin.