Hold deg et skritt foran kartellet og skill deg ut fra andre spillere ved å bruke dine GR Credits fornuftig. Med Credits kan du kjøpe antrekk, våpen, kjøretøyer, boostere og mer. Denne Credits-pakken inneholder 800 GR Credits.