Skill deg ut i Grenseområdet i Titanfall 2 med Scorch Prime. Dette helt nye chassiset endrer formen til Scorch-Titanen, i tillegg til at nye lydeffekter og knusende trekk låses opp. Bli én med nye Scorch Prime, og knus fiendene dine med stil!