Gjør Titanene dine klare for tiden i rampelyset med Prime Titan-pakkesamlingen. Pakkesamlingen inneholder Prime Titan-skins til Ion, Scorch, Northstar, Ronin, Legion og Tone, og låser opp nye chassis, lydeffekter og unike dødelige trekk til hver av dem.