Enhver erfaren jeger ender opp med en stor trofésamling som fortjener å bli presentert på en passende måte. Spring Creek Manor er perfekt som en troféhytte, så vis frem samlingen din på rustikk måte. Spring Creek Manor: Dette britiske romslige herskapshuset fra 1800-tallet er det perfekte stedet for dine trofeer. Med sitt utsøkte treinteriør, er Spring Creek Manor troféhytta du har drømt om. Tradisjonell møblering og to etasjer du kan dekorere med trofeene dine. Så kom inn, la føttene kjenne det persiske teppet under føttene dine og drikk litt i den stille og nostalgiske følelsen til dette herlige hjemmet. Troféhytte: Å finne det ettertraktede byttet har aldri vært mer tilfredsstillene, nå som du endelig kan gi trofeene dine den presentasjonen de fortjener. I din helt egen troféhytte kan du dekorere veggene og rommene med byttet du har tatt, så du skaper en visuelle representasjon av reisen til dine beste jaktøyeblikk. Inviter venner til hytta di når du vil og del den voksende samlingen din. Om du vil tematisere oppsettet ditt uten å rive ned eksisterende dekorasjoner, kan du opprette en duplikat av en eksisterende hytte og vise frem en helt annen samling av dyr! Plaketter og plattformer: Velg hvordan du ønsker å stille ut trofeene dine: Fest dem på en plakett eller still dem ut på plattformer i full størrelse rundt i hytta – så du skaper den perfekte utstillingen. Begge metodene kommer med flere poseringer, slik at du kan lage den perfekte komposisjonen for hvert rom. Og om du føler at det er på tide med endringer, kan du fritt fjerne, bytte ut og omposere trofeene dine.