En fugl har funnet veien til Layton Lake District og Docs leverandør har fått på plass nytt utstyr for å takle disse endene. Nordin 20SA: Den perfekte partnere for en jeger med en hel dag på agendaen, den semi-automatiske 20GA er et allsidig våpen for den kravstore jegeren. Nordin 20SA regulerer gasstrykket på et ekspertnivå for å gi pålitelighet og fantastisk håndbarhet på alle salver. Automatisk ladefunksjon, kombinert med et kammer for 3 patroner, sørger for at flere skudd kan treffe målet og man maksimaliserer utbyttet fra enhver jakt. Enten du jakter mindre eller middels sort bytte, fastlandsfugler eller vannfugler. Ammo: Alle tidligere utgitte 20-kalibers haglepatroner er kompatible med Nordin 20SA, sammen med den nye ammotypen utviklet spesifikt for andejakt (20GA Steel Birdshot, les mer under). 20GA Steel Birdshot Blyfri, ikke-gift amoo, testet og møter kravene for lokale og internasjonale jaktrestriksjoner, og utviklet spesifikt for fuglejakt. Variasjoner Nordin 20SA kommer i tre fargevariasjoner, Serviceman, Clandestine og Artisan. Lokkeduer: Disse livstro og håndlagde lokkeduene kommer i to varianter: Hanner og hunner. De skaper inntrykket av en livlig, fruktbar og trygg sone for selv de mest forsiktige ender, slik at de bryter formasjonen og lander i nærhten. Vannfuglsduk: Den perfekte duken for andejakt langs innsjøer. Når den brukes, lar den jegeren til å gå i ett med omgivelsene, uten at det går på stor bekostning av mobilitet og siktefrihet.