The Wolf-Priest of Ulric
Denne krigeren er en ny heltefigur som kan rekrutteres for å spesialisere laget ditt ytterligere. Ulvepresten er tilgjegelig for fraksjonene Sigmars Søstre og Leiesoldatene. Ulric er ulvenes, krigens og vinterens gud. I noen av Nordprovinsene blir han hevet over selveste Sigmar av både adelige og bønder. De som trer inn i hans presteskap er harde menn som omfavner sin guds dyriske natur. De er fryktinngytende krigere selv, men disse prestene kan også styrke sine allierte med Ulrics kall og fylle dem med heltemot og villskap.