The Witcher 3: Wild Hunt – Blood and Wine
Velkommen til sommerlandet, en øde dal uberørt av krig. Landet med vandrende riddere, edle kvinner og herlige vingårder. Hvorfor ikke besøke landet nå som det rives i filler av en rekke brutale mord? Geralt av Rivia, den legendariske monsterjegeren, tar for seg sin siste store kontrakt. Blood and Wine tilbyr mer enn 20 timer med eventyr, hvor skjønnhet støter sammen med skrekk, og kjærlighet danser forlokkende med bedrag. VIKTIG VARSEL Blood and Wine-utvidelsen er en del av sesongpasset. Hvis du eier sesongpasset, bør du ikke kjøpe Blood and Wine-utvidelsen siden du allerede vil få tilgang til den.