Etter en tragisk hendelse må Clementine ta seg av problemene som kommer i kjølvannet, og fikse forholdet til AJ hvis hun skal ha noe håp om å redde fremtiden deres. Men det er noe i skogen som truer alt ... og det er ikke walkers.