The Walking Dead: Season Two
Last ned Episode En av The Walking Dead: Season Two, en femdelt spillserie som fortsetter historien om Clementine, en ung jente som er foreldreløs etter zombieapokalypsen. Hun er tvunget til å klare seg alene for å overleve i en verden som har blitt gal. Mange måneder har gått siden hendelsene i Season One av The Walking Dead, og Clementine prøver å komme seg i sikkerhet. Men hva kan et vanlig barn gjøre for å holde seg i live når de levende kan være like ille - og noen ganger verre - enn de døde? Som Clementine vil du prøves av situasjoner og dilemmaer som vil prøve din moral og dine overlevelsesinstinkter. Dine valg og handlinger vil forandre historien rundt deg i denne oppfølgeren til Årets spill 2012.