The Walking Dead: Season 2, Ep.3, In Harm's Way
Fanget, blodig og mørbanket; Clementine og gruppen hennes får oppleve hvordan det er å leve under hælen til en leder hvis intelligens bare kan måle seg med hans tilbøyelighet for brutal vold. Med flukt som deres prioritet, tvinges Clem til å ta vanskelige avgjørelser i denne episoden.