The Walking Dead: Michonne - Ep. 2, Give No Shelter
Episode to i en spillserie i tre deler som finner sted i samme univers som Robert Kirkmans prisvinnende serie. En vågal flukt fra den flytende kolonien Monroe innebærer at Michonne, Pete og Sam må løpe for livet. En kortvarig benådning trekkes tilbake; lederne av Monroe verken tilgir eller glemmer. Med minnene om hennes døtre dypere begravd i Michonnes tåkete virkelighet, blir hennes verden stadig mer fragmentert... akkurat på det tidspunktet hvor hun trenger alle sine ferdigheter for å overleve. Kjøp av dette tilleggsinnholdet krever The Walking Dead: Michonne - Ep. 1, In Too Deep.