Vandrere kommer i hopetall til New Frontier-leiren, og Javier, Clementine og deres allierte havner i en knipe. Den anspente stemningen innad i Garcia-familien når kokepunktet. Med tidligere løfter i bakhodet, hvordan vil du velge hvem du kan stole på og hvem du beskytter? I ‘From the Gallows,’ den storslåtte finalen av The Walking Dead: A New Frontier, vil du oppdage hvor alvorlige konsekvenser dine handlinger kan få... Femte episode av en episodisk spillserie i fem deler. Kjøp av dette ekstrainnholdet krever The Walking Dead: A New Frontier - Episode 1.