Når familie er alt du har igjen...hvor langt vil du gå for å beskytte den? Fire år etter at samfunnet ble revet i stykker av udøde hender, dukker det opp lommer av sivilisasjon fra kaoset. Men til hvilken pris? Er de levende til å stole på i dette nye grenselandet? Som Javier, en ung mann fast bestemt på å finne familien som ble tatt fra ham, møter du en ung jente som selv har opplevd ufattelige tap. Hennes navn er Clementine, og skjebnene deres er knyttet sammen i en historie hvor ethvert valg kan være deres siste.