The Voice of Freedom
Du er Benjamin Walker, motstandsbevegelsens helt og den mest etterlyste mannen i America. Nå risikerer du alt for å infiltrere Philadelphia for å starte en revolusjon som vil føre KPA ut av America på en bølge av blodig hevn. Om du ikke lykkes, vil alt håp om frihet gå tapt ...