The Super Saints Pack
Det er hardt å være superhelt og redde verden dag ut og dag inn, og alltid gå i de samme gamle klærne. Men ikke nå lenger! Fyll klesskapet ditt med en rekke avslørende, åletrange kostymer med Super Saints Pack. Vis Zinyak at statsoverhodet ikke bare har superkrefter, men også sans for mote!