The Spectrum Retreat
The Spectrum Retreat er et utfordrende førstepersons oppgavespill satt til den nære fremtiden. Du våkner på The Penrose Hotel, et fredelig, men urovekkende fristed fra omverdenen. Som en verdsatt gjest, er eksistensen din å finne i korridorene og gjesterommene på The Penrose. Utforskingen av det vakre art-deko-hotellet vil nøste opp mysterier fra både The Penrose og uvissthetene rundt oppholdet ditt. Ønsket om å komme til bunns av sannheten hindres av en rekke fargekodede oppgaver, fysikkutfordringer som krever de små grå og en voksende frykt for at noen skal finne ut av dine virkelige intensjoner.