The Sinking City - Chicago Organ Grinder
Stil eller ildkraft? Nå kan du få i pose og sekk med Chicago Organ Grinder, favorittvåpenet blant gangstere i 1920-årenes Amerika. Denne DLC-en gir din Tommygun et nytt utseende.