Se søt ut selv om festlokalet kun er ditt eget soverom, med The Sims 4 Pyjamasparty-sett*. Med pastellfarger, myke stoffer og søte design og mønstre vil det være som å leve i en drøm. Fullfør pysjantrekket med søtt negledesign, lodne sokker og tøfler og morsomme hudpleieprodukter. Laget av Trillyke. DETTE FÅR DU Avslappet og stilig – Enten simmene dine foretrekker et komfortabelt og mykt koseantrekk eller det mest delikate silkeplagget, vil disse drømmeaktige antrekkene få dem til å føle seg avslappet og stilig på overnattingsfest med venner. Avslappende kveldsrutine – Suppler pysjantrekket med porestrips, glitrende øyemasker og stjerneformede kviseplastre. *Krever grunnspillet The Sims 4 og alle spilloppdateringer. **Utstillingsdukke medfølger ikke.