The Records of the Grand Historian
Dette er spillinnholdet «The Records of the Grand Historian». Merk: Dette innholdet er en spesialbonus for Wo Long: Fallen Dynasty Complete Edition. Merk: Dette innholdet kan bli gjort tilgjengelig for kjøp på et senere tidspunkt.