The Quarry - Kostymer med 50-tallslook
Reis tilbake i tid med favoritt-camplederne dine! Denne retropakken er full av klær og kostymer fra 50-tallet for alle spillbare karakterer i The Quarry. Hvis beregningene våre stemmer, vil disse temakostymene garantert blåse sokkene av deg.