The Metronomicon: Slay the Dance Floor
Redd verden fra magiske festbremser! I The Metronomicon tar du kontroll over en gruppe med åtte nye mestere innen «rytmisk kampkunst» for å føre krig mot dansegale fiender. Spillet byr på en fullblods historiemodus og en fargerik gjeng helter og skurker med musikalske krefter. Kontroller inntil fire helter samtidig i det de bruker kraftig magi, styrker lagkameratene sine og banker fienden med en rekke magiske gjenstander og dansetrinn. Nøkkelen til gruppens effektivitet ligger i rytmen, så finn frem danseskoene, slå på discokulen og gjør kroppen klar for The Metronomicon. Nevnte jeg forresten samarbeidsmodus på samme skjerm? For ingenting slår en pansret dansepartner. Med musikk fra talentfulle Jimmy Urine fra Mindless Self Indulgence, Shiny Toy Guns, Perturbator, YACHT og mange, mange flere!