The Long Journey Home
Det er en million stjerner i universet. Bare en av dem er hjemme. Det skulle egentlig være en kort testkjøring – en rask flytur til Alpha Centauri og tilbake. Men når menneskehetens første eksperimentelle hopptur går gale, ender du og ditt mannskap opp fanget på feil side av galaksen. Nå er du helt på egenhånd – og den eneste veien tilbake går gjennom det store ukjente ytre verdensrommet. På den underlige turen din, vil du støte på uforutsette hindringer og utenkelig skatter. Du vil feile, og du vil komme deg selv på bena igjen. Du vil lide smertefulle tap og møte nye venner – i et pulserende univers, som endrer design med hver eneste nye reise. Ditt viktigste mål: Få mannskapet ditt hjem til familiene og vennene sine. The Long Journey Home kombinerer en åpen verden full av galakser, planeter og uregelmessigheter, med oppgaver og mekanikk som et rougelike rollespill. Du må ta avgjørelser – og velge å leve med konsekvensene. En destinasjon. Endeløse eventyr. Hvor vil denne reisen bringe deg?