The Four Kings Casino and Slots
The Four Kings Casino & Slots er et sosialt MMO som lar deg fordype deg i et simulert casino opplevelse. Du vil starte med å lage en personlig 3D avatar som representerer deg i den elektroniske verden. Mens du spiller, vil du bli belønnet med mer ekstravagant og prestisjetunge klær for å tilpasse utseendet ytterligere. Så snart du går inn i kasinoet vil du være i stand til å ta del i de mest populære kasino spill som Texas Hold'em Poker, Slots, Blackjack, Roulette, Video Poker og mer. The Four Kings Casino & Slots er en levende verden som er i stadig utvikling med nye hendelser, klær og spill. PÅ The Four Kings Casino & Slots du kan spille i ditt eget tempo. Du kan sosialisere og spille på lave limit bord, eller du kan jobbe deg inn i VIP-seksjonen og spille for high stakes. De beste rangerte spillerne på slutten av hver sesong i kasinoet blir belønnet med eksklusive belønninger i spillet. Seasons siste 3 måneder og nummer 1 rangerte spilleren vil få sitt bilde postet i Hall Of Fame. Get kongelig behandling på The Four Kings Casino & Slots.