The Foundation Boost
DLC-pakken inneholder 2 unike ressurskort som kan innløses mot en liten kraftøkning som vil hjelpe Harkyn i gang: ● Attribute Points-kort Spill dette kortet for å få 2 ekstra Attribute Points. ● Potion-kort Spill dette kortet for å få 1 ekstra Health Potion. Ressurskortene vil bli lagt til i beholdningen til hver enkelt av figurene/de lagrede spillene så snart det nedlastede innholdet er installert. Når du bruker et ressurskort, får du den tilhørende ressursen og kortet blir ødelagt.