The Escapists 2 - The Glorious Regime
Skjelv foran The Glorious Regime! Til tross høye murer, elektriske gjerder og det faktum at du ikke kan dra, burde du være takknemlig for at du får sone straffen din her. The Glorious Leader ser og hører alt. Du må daglig være med på opprop i skyggen av dette allmektige monumentet! Opplev spenningen ved å flykte fra et fengsel dypt i jungelen. Du må være bestemt og motivert for å unngå de ivrige vaktene, den konstante overvåkningen og den flyktige Leader for å vinne friheten din tilbake. Og ikke glem å dyrke Glorious Leader!