The Escapists 2 - Dungeons and Duct Tape
Hør etter, for ugjerningene dine mot Kronen har du blitt dømt til å tilbringe resten av dagene dine i fangehullet! Hvorfor ikke jobbe hos den lokale smeden eller underholde andre innsatte og vakter med en vakker luttfremføring? Se alt slottet har å by på og sjekk tronsalen, kanskje du til og med blir belønnet for bragdene dine. Dette middelalderkartet byr på nye gjenstander å finne, skape og bruke i fluktforsøket fra det ærverdige fortet. Det er opp til deg å bli frelst. Vil du kjempe deg gjennom fengselets grusomme vakter? Eller kanskje finne en sluere vei over murene til frihet, men hvordan krysser du vollgraven? Har du det som skal til for å flykte fra Dungeons and Duct Tape? Dungeons and Duct Tape er tilgjengelig separat eller som en del av sesongpasset.