The Escapists 2 - Big Top Breakout
Et klovneliv venter i Big Top Breakout Rull opp! Rull opp! Gjør en innsats og prøv å flykte fra det mest underholdende fengselet til nå! Big Top Breakout leverer alle bjellene, fløytene og spruteblomstene du ser for deg fra fengsling på livstid i sirkuset. Du gjør opp for deg som klovn i et reisende sirkus og må temme løver, male ansikt og lage ballongdyr, samtidig som du må dukke opp når det er tid for show for de betalende sirkusgjestende. De sprø sirkusomgivelsene kommer med nye gjenstander å finne, skape og bruke for å sette sammen din beste flukt til nå. Vil du skyte deg ut i frihet, eller ender du opp med pai i ansiktet og under regjering av muskelmennene og vaktpudlene deres? Det er bare én måte å finne ut av det på – slutt å klovne det til og gi alt i Big Top Breakout! Big Top Breakout er tilgjengelig separat eller som en del av sesongpasset.