Bethesda SoftworksRollespill
En glemt daedrisk prins har vendt tilbake, og han skaper kaos i West Weald! Utforsk en ny sone, og forsvar byen Skingrad, som du først traff på i TES IV: Oblivion. Byen er nå beleiret av en farlig daedrisk sekt og omringet av Valenwoods jungler. Tilpass ferdighetene dine som aldri før med det nye Scribing-systemet, og lag din egen unike spillestil. For å spille The Elder Scrolls Online Upgrade: Gold Road må du ha The Elder Scrolls Online Standard Edition (grunnspillet). En ny Elder Scrolls-historie For første gang i The Elder Scrolls Online er det en ny daedrisk prins i Tamriel. Ithelia, som er glemt av selv sine mest oppofrende tilhengere, er tilbake. Men hvorfor akkurat nå? Og hva er tilhengernes planer for West Weald? Ta fatt på et eventyr der målet er å bevare virkeligheten før skjebnens tråder nøstes opp i Ithelias kjølvann. Utforsk en ny sone Begi deg til West Weald, en keiserlig region sist sett i TES IV: Oblivion, og som nå er truet av den påtrengende Valenwood-jungelen og daedriske invasjoner. Forsvar den coloviske hovedstaden Skingrad, gå på oppdagelse i Dawnwood, og undersøk urgamle Ayleid-ruiner og fjellene i Colovian Highlands, alle satt i fare av kaoset Ithelias tilbakekomst har brakt med seg. Scribing Gi deg i kast med selve magiens hjerte med Scribing, et unikt system som lar deg tilpasse spillestilen din på nye og spennende måter. Samle spesialferdigheter og modifiser effektene og funksjonene deres som du vil. Med Scribing har du friheten og makten til å spille som du vil. Bli kjent med enda større eventyr! Prøv deg på Lucent Citadel, en ny utfordring for 12 spillere der du får bryne deg på farlige begivenheter og bosser, utforske spennende nye dykkesteder og offentlige katakomber, tjene unike belønninger i spillet og mer.