The Deer God
The Deer Gud er en fantastisk 3D- pixel art eventyr som vil utfordre din religion og plattformferdighetene . Det er et spill om overlevelse , reinkarnasjon , og karma ; alle satt i en fantastisk og unik 3D pixelized verden . Nyt synet av den vakre belysning, dag og natt system , og enorme landskapene . Bli en av de vakreste dyrene på planeten jorden . LIVE AS en hjort. Overleve som en hjort. Spesifikasjoner: Gorgeous 3D pixel art verden å utforske Ulike dyr og figurer til å samhandle med Natt og Dag system ulike oppdrag Tonnevis av elementer for å finne og bruke Reinkarnerer inn andre dyr Bruke kraften av statuer og nivå opp gevir Finne hemmeligheter og løse eldgamle gåter Følg en interessant og mørk story line Utrolig Original Soundtrack av Evan Gipson .