The Crew 2 Crew Credits-bronsepakke
Bruk Crew Credits til å kjøpe kule nye kjøretøy og flere tilpasningsmuligheter til kjøretøyene dine og avataren din! Mengde: 90 000 CC + 10 000 CC i bonus. Du vil kunne motta CC-pakker du kjøper i spillet så fort du er ferdig med prologen.