The Council - Season Pass
Med Season Pass får du tilgang til episode 2 til 5. The Council er et episodisk spill som ikke ligner noe annet. Spillet er en ny vri på narrative eventyr, der valgene dine og figurens utvikling virkelig har innvirkning på historien. Du må ta vanskelige avgjørelser, utvikle ulike ferdigheter og påvirke historiens forløp. Konsekvensene er permanente og vidstrakte, og du kan ikke gå tilbake. The Council starter i 1793. Du har rollen som Louis de Richet, et medlem av et hemmelig samfunn, som blir invitert til en privat øy ved den engelske kysten. Sammen med ham ankommer en rekke høyprofilerte gjester, som Napoleon Bonaparte og George Washington. Det er ikke bare gjestene som er en gåte på øya – Richets mor er savnet, og alle de ulike fargerike figurene har egne skjulte agendaer.