The Council - Episode 4: Burning Bridges
Burning Bridges er den fjerde episoden i The Councils sesong på 5 episoder. Den komplette sesongen av The Council gir tilgang til alle de fem episodene. Louis de Richet drar ut til Lord Mortimers øy på jakt etter sannheten om moren sin og de andre gjestene. I mausoleet ligger det flere hemmeligheter enn han kunne forestilt seg. I den fjerde episoden forklares allianser, rivalisering når nye nivåer og fortidens spøkelser begynner å ta igjen beboerne på øya. Valgene dine vil hjemsøke deg mens du avgjør skjebnen til Louis, Mortimer og resten av verden. Fortsett eventyret i The Council Episode 4: Burning Bridges idet nye krefter dukker opp, og friheten din til å velge vil avgjøre alt.