The Council - Episode 3: Ripples
Ripples er tredje episode i The Council-sesongen med 5 episoder. The Complete Season of The Council gir tilgang til alle de 5 episodene. Louis de Richet fortsetter etterforskningen og eventyret på Lord Mortimers øy mens han leter etter moren. Etter intriger uten ende er Mortimer endelig klar til å avsløre hva som er planen bak det hele … I den tredje episoden står det stadig mer på spill, og Louis må avgjøre hvor lojaliteten hans ligger. Mange av gjestene begynner å bli desperate, og Louis må bruke all sin innflytelse for å hindre at situasjonen utarter seg. Louis får også endelig mulighet til å stå ansikt til ansikt med moren – men gjenforeningen blir kanskje ikke slik han har sett for seg. Fortsett eventyret i The Council Episode 3: Ripples, der sammensvergelser avsløres, figurene når bristepunktet og en uventet og skrekkelig sannhet kommer frem i dagen.