The Council - Episode 2: Hide and Seek
Hide and Seek er den andre episoden i The Councils sesong på 5 episoder. Få den komplette opplevelsen med The Complete Season. Episode 1: The Mad Ones kreves for å starte denne episoden eller The Complete Season. Louis de Richet er på Lord Mortimers øy der han fortsatt søker etter moren sin. Her har han møtt en gruppe av de mest innflytelsesrike menneskene som lever, invitert for å bidra til å forme verden i et nytt bilde. Etterforskningen hans forstyrres av tragiske hendelser den andre natten i herskapshuset, noe som betyr at Louis må svare for den mystiske Lord Mortimer. I mellomtiden slutter det spanske statsoverhodet seg til gjestene, og kommer med nyheter som truer stabiliteten til hele Europa – Louis må velge en side når fraksjoner begynner å dannes.