The Binding of Isaac: Afterbirth
Når Isaac mor begynner å høre Guds stemme krevende et offer bli gjort for å bevise sin tro, rømming Isak i kjelleren vendt hopetall av gale fiender, mistet brødre og søstre, hans frykt, og til slutt hans mor. The Binding of Isaac: Afterbirth er det utrolig oppdatert utvidelse til 2014 er rogue-lignende av året, The Binding of Isaac: Rebirth. Etter Isaac en mer tid på sin reise, vil spillere finne bisarre skatter som endrer Isaks skjema som gir ham super menneskelige evner og gjør ham i stand til å bekjempe hopetall av mystiske skapninger, oppdage hemmeligheter og kjempe seg i sikkerhet. Denne gangen er ikke noe hellig. Nøkkelegenskaper: -Over 100 timer mer spilling -Greed Mode - en helt ny måte å spille, fokusert på risk / reward -Utvidet Hovedspillet - en ny endelig med en ny endelige sjefen -Daglige Kjører - spille en ny offisiell løp, hver dag! -Online Leaderboards - konkurrere for høy score / beste tiden -10 Helt nye og fantastiske utfordringer! -1000+ Nytt rom design -MONSTROUSLY OPPDATERT VÅPEN KOMBINASJONSSYSTEM! -120 Nye elementer - ikke medregnet tonnevis av nye pickups, kister, piller, bomber og kort - ta vare telle opp utover 500! -Alternate Soundtrack! -Tons Av nye hemmelige transformasjoner! -Flere Nye prestasjoner Awesome hemmeligheter inkludert: -Lilith, Mor til demoner, en helt ny spillbar figur -4 Nye alternative kapitler med nye fiendetyper og visuelle temaer -Revised Frø kode combo system og nye spesial frø -100+ Fiender, med ny design -8 Nye sjefer -Selv Flere rom FULLT AV POOP!