The Aquatic Adventure of the Last Human
Utforske menneskets ruiner i dette oppslukende og undersjøiske actioneventyret. Oppdag det levende sjølivet, utfordre monsterstore beist og la nysgjerrigheten lede deg gjennom en inviterende reise gjennom utryddelse. Havet steg med uforutsigbare mengder på grunn av klimaendringer. Jordens overflate frøs og menneskeheten måtte dra under sjøen, hvor de kunne høste energi og kultivere mat. Ettersom ressursene begynte å minske i år 2971, ble et undersjøisk romskip sent inn i et ormehull for å lete etter levelige planeter. Ting gikk ikke som planlagt. Og nå har skipet Argo 9 returnert, tusenvis av år senere … Melankolsk atmosfære: Bevitne sjøens skjønnhet, samt menneskehetens innflytelse på naturen Utforskende historiefortelling: Fortalt gjennom kunst og bakgrunner med tekstuelle hint på veien. Unike konfliktmøter: Konfronter – og lær hvordan du overvinner – dødelige sjøskapninger Polarisert spilling: Det er iskaldt, helt frem til du må kjempe for ditt eget liv!