NaconBilløp og flySimuleringAnnet
Streets Silver-pakken for Test Drive Unlimited Solar Crown kommer med følgende innhold: - Land Rover Range Rover Sport SVR* - Mercedes-Benz SLS AMG** - Antrekket Lorden av Streets til avataren - Streets-etikettpakke til å pynte bilene med, som passer til alle bilene i garasjen * Land Rover Range Rover Sport SVR låses automatisk opp i garasjen din på nivå 12. ** Mercedes-Benz SLS AMG låses automatisk opp i garasjen din på nivå 20.