Tesla vs Lovecraft
På randen av Nikola Teslas største oppfinnelse, blir laboratoriet hans brent ned av de umenneskelige undersåttene til grøsserforfatteren H.P. Lovecraft. En episk kamp av proporsjoner har begynt! Jakt ned monstre, utslett store mengder eldriske utysker og overkom de gamle guders galskap med vitenskap og høyteknologiske våpen! Spillet byr på: - Bruk kvantumteleportering til å hoppe ut av farer og reise gjennom solide hinder! - Aktiver kamproboten Tesla-Mech for å rive i stykker selv de mest grusomme utyske! - Angrip med hagler, energivåpen og vitenskapelige vidunder som røntgensverdet! - Kjemp deg gjennom historiemodus med bosskamper og konkurrer om plassen på resultatlistene i overlevelsesmodus. - Skyt monstre sammen i lokalt samarbeidsmodus for 2 til 4 spillere!