TEKKEN TAG 2 Reservasjonsinnholdspakke B
Legg til 2 nye figurer--Ancient Ogre og Kunimitsu--, en ekstra bane og spesielle tilpassningsgjenstander, inkludert Big Bikini Bundle og et spesielt Lili-skirt,for å ta TEKKEN-opplevelse din til det neste steget!