TEKKEN 8 - Eddy Gordo
Capoeira-mesteren Eddy Gordo blir med i turneringen! Etter å ha overlevd en krise reiser Eddy seg og sverger å redde verden fra Kazuya. Innhold: – Eddy Gordo som spillbar figur *Denne DLC-en er også tilgjengelig med produktene Deluxe Edition, Ultimate Edition og Deluxe Edition Upgrade Pack. Pass på at du ikke kjøper noe du har fra før.