TEKKEN 7 Metallic Costumes Pack
Skaff deg sesongpass til TEKKEN 7 og motta den eksklusive metallkostymepakken med over 30 kostymer til figurene i TEKKEN 7. TEKKEN 7 er påkrevd; selges separat.