Taxi Life - VIP Vintage Convertible Car
Ta kundene dine med på en uforglemmelig tur gjennom Barcelona i en VIP Vintage Convertible Car. Bilen er av ypperste klasse og inspirert av de vakreste juvelene i bilhistorien!