Tank Decal - Royal Flush
Et «Royal Flush»-merke som kan settes på Hafen, Caludes tanks. Etter å ha lastet ned, gå til Book Mode for å motta dette merket. Merkent kan brukes ved å gå til Book Mode > Headquarters > R&D Facility > Install Tank Parts > Hafen > Change Decal.