Tanaka Biker – uniformpakke
Få en ny Biker-uniform for den spillbare figuren Hayato Tanaka. Inneholder Tanakas motorsykkeluniform (med 7 stiler) og Helmet Cosmetic Accessory (med 7 stiler).