Tachyon Project
Tachyon Project er et actionfylt skytespill hvor du bruker begge styrespakene for å komme deg gjennom den spennende historien. I historiemodusen låser du gradvis opp alle våpnene, de sekundære våpnene og tilgjengelige fordeler for å tilpasse skipet ditt. Du trenger dem for å møte de stadig røffere fiendene – det er over 30 forskjellige typer (inkluder 4 sjefer). I Tachyon Project tar du på deg rollen som Ada, en programvare som ble designet for å hacke seg inn i de sikreste serverne på kloden – og nå har hun bevissthet. Etter noen mystiske hendelser, kastes Ada ut av testserveren den levde i, og ut på Internett – men når hun prøver å komme seg tilbake, innser hun at det ikke går. Hun legger ut på en reise for å oppdage sannheten bak hva som skjedde med skaperne hennes, som hun ser på som foreldre. I prosessen finner hun ut at ting er mer komplekse enn hva hun trodde.