SYNDUALITY Echo of Ada - DAISYOGRE Parts Set
Dette er bonusnedlastingen du får ved forhåndsbestilling. Inkluderer: - Tidlig opplåsing av DAISYOGRE-deler *Innhold kan gå tapt hvis spilleren blir beseiret.